Monday, February 18, 2019

"Сбогом, дневнико​!" - дебютната ми книга излиза на 26 март от ик. "Хермес"

Готови ли сте за корицата на "Сбогом, дневнико​!"? А заедно с нея идва и линк за предварителна поръчка с -10% намаление ;)
https://www.ikhermes.bg/knigi/sbogom-dnevniko.html
#сбогомдневнико #книга #хермес #preorder #знамченямаштърпение


Е, това е краят… Щом този дневник е в ръцете ти, значи, ме е сполетяло нещо ужасно. Явно родителите ми са разбрали, че загубих чисто новия си суперскъп телефон, и са ме заточили на доживотна каторга.
Само че аз не съм виновен за нищо от случилото се! Честна дума! Просто животът е несправедлив и аз станах жертва на обстоятелствата.
Нека моята тъжна съдба на многострадален ученик ти послужи за пример, че човек не знае какво може да му се стовари на главата.

No comments: