Monday, November 12, 2007

AXN не случайно е червен!

Конкурсче нещо, ала-бала...
Подробно инфо на сайта - http://www.axn-red.com/

Ето го и творението на моа - http://www.axn-red.com/?id=12&op=postview

То си е сценарийче, дето се пръкна преди време (даже по погрешка на сайта съм пейстнал нередактирана версия с разни бележчици по нея...) и даже се бяхме наканили да го снимаме с един приятел, ама леко се пообърка графика поради метеорологични условия, сесия при мен, бригада в САЩ при него и така... ама някой ден, надявам се, ще види бял свят и под формата на филмче.

Ако решите да гласувате, внимавайте, щото така без да искат няколко човека ми цъкнаха нулички и посмъкнаха значително рейтинга. Има долу едно топченце в слайдбар, местите го надясно до където решите (примерно, до максималната десятка :P) и после кликвате на "гласувай".

Хейде, приятно четене! Надявам се да ви хареса!

3 comments:

Bla said...

Аз гласувах. :)

Sway said...

И аз ;) Жалко че не може повече от веднъж да се гласува, сега започнаха да се проявяват "разбирачите"... ew!

mimz said...

Наистина жалко, че може само по един път. Стискам палци и дано някой ден го видим под формата на филмче. :)