Saturday, May 27, 2006

Приключенията на Young_Jedi #4

--И тогава аз им казвам "Момчета, хайде да не се караме!", ама те не слушат, вадят пищовите, ей такива дула зейнали срещу лицето ми...Танцьорките слушаха прехласнати. Синята Twi'lek беше седнала точно срещу него, палав усмивка се изписа на лицето и, когато погледите им се срещнаха.--Ей, Young, нямаше ли нещо за опашатите лъжи в Кодекса? - прекъсна го Дугън като се ухили до уши, дръпна си стол и седна на масата.YJ го погледна леко раздразнено. Дори след третата чаша корелианско Дугън успя да прочете в погледа му "Млъкни поне веднъж, не ме злепоставяй пред момичетата" ... а може би гопрочете имено заради корелианското. Дугън беше стар приятел на Young Jedi и собственик на бара. Имаше голяма уста, два пъти по-голямо сърце и дарба да се забърква в неприятности. Но от както стана онова с имперския конвой и наемните убийци на Нар Шада беше поулегнал... малко. Продаде кораба и купи бара. Поне едно не можеше да му се отрече - помисли си YJ - имаше вкус за танцьорки.-- Та, ей такива дула зейнали срещу лицето ми, 7 безжалости ловци на глави срещу нас...--Всъщност бяха само 5 - отново го прекъсна Дугън.YJ отново го изгледа с онзи поглед, този път по-настоятелно.--Та, 7 безжалостни ловци на глави и тъкмо си мислиш, че по-лошо няма на къде зад нас пристигат 4 спидера...--Два...-- ...и тогава почва да се стреля, единият мята към нас термален детонатор, но аз го отклонявам със Силата и го запращам към спидерите...--Поправи ме ако глеша, ама не го ли изритах АЗ?Young Jedi прекъсна разказа си, обърна се кротко към Дугън и изрече със спокоен тон:--Ти ще престанеш да ми разваляш историята - думите бяха придружени от едва забележимо махване с ръка.--Аз ще престана да ти развалям историята.--Ти ще почерпиш всички ни по едно питие.--Ще ви почерпя по едно питие...--Ти ще увеличиш заплатата на тези прекрасни момичета--Аз... аз ще увелича заплатата на момичетата...--Така е по-добре.Танцьорките се спогледаха, усмихнаха се заговорнически една на друга и отново обърнах очи към YJ. Във влажните им магнетични погледи се четеше нещо повече от благодарност.--Та, до къде бях стигнал... - погледът му се плъзна по съблазнителните форми на синята Twi'lek - ааа, да... термалният детонатор!

тази за сега е последната историйка, която съм писал. ако ми дойде муза + свободно време ще има и още ;)

No comments: