Thursday, March 22, 2007

Butch, Blond and The Cousins - Born To Be Wild

Опитах няколко пъти да го постна на блога, но YouTube нещо се инати и така и не пожела да пусне видеото тук, тъй че - ето линк да си го гледате от там.

http://youtube.com/watch?v=QO06tA3X4dI

Butch, Blond and The Cousins - сиреч, Божо, Русия и Братчедите.

Групата:
Божидар (Butch) вокал и Кольо тъпанар...ъъъъ...барабанист - и двамата съученици от МГто, 5 години Brothers In Arms програмисти в З-клас. На китарите са Русия Кольо (Blond), и Ванката (братчеда на Кольо)

Мястото:
Мазето-репетиционна на Кольо. Тесничко та няма къде да се разминем, особено след като вътре се намират барабани, пиано, двете китари, микрофони, кабели, колони и пр. А си се завъртял, а си обърнал пепелника или някое шише бира.

Датата:
11 март 2007. Предишната вечер се бяхме събрали съученици да се видим, Кольо и Божо бяха докопали камера и се уговорихме утре да се съберем пак и да снимаме клип :)

Режисьорът:
Моя милост :) Гръмка титла за човек свил се в ъгъла на мазе с любителска дигитална камера в ръка. Мярка ми се физиономията и на мене :)

Клипът:
...не е това тук :) Този запис е пълната импровизация на прима виста, още изпробвах възможностите на камерата и да проверим как вади звука на запис. Иначе имаме над 1 час заснет материал, който предстои да се монтира и да се получи вече същинския клип :) Там вече е вкаран малко предварителен план и не е тотална импровизация :) Любопитен съм какво ще се получи.

Това тук:
...е малка част от всичко заснето, което Божо качи като поздрав за Евгени, който в момента учи в Малта и имаше рожден ден на 13 март. Тва е човек с който сума време съм делил един чин, и който ми е удрял рамо в разни кофти и трудни моменти и... И дето като му прочетох коментарите в YouTube и ме перна такава носталгия, че...



(Тука ставам на 17... аз, със светещата блуза, Русия Кольо до мене дясно, до него Кольо, дето ми е облякъл Суперменската тениска, и до него Божо, с цветето в косата)

Аз и Божо с кретенски изражения. 4 години по-късно, същата комбинация, клатим си кратуните в клипа :)


Кольовците и Евгени. Кольовците още са с дълги коси :)
(за още снимки от доброто старо време - www.class-z.hit.bg)

Песента:
Born To Be Wild на Steppenwolf. И за да изтърся някакъв коментар напълно в мой стил, ще кажа че песента я има в саундтрака на "Biker Mice From Mars" :) Ама кавър на Jeff Scott Soto. Иначе оригинала е в "Easy Rider" на Денис Хопър. И ако играете Duke Nukem 3D, идете в стриптийз бара до микрофона и натиснете Enter, Duke ще попее фалшиво с дебелия си басов глас "BoooOoorn ToO BeEee WiiIiILd"

No comments: