Tuesday, February 15, 2011

Отзиви за първи брой на Clone Wars


Шапката ми става :P Кефи ме и ще си я нося, дано само не й се обели Р2-Д2 ваденката... Аз си мислех, че ще е избродирана но не би...

Иначе списанието е с "лъжлива" голяма корица, да хваща повече окото, под която се крие всъщност стандартен комикс формат. Представлява първи брой на Clone Wars: Slaves of the Republic, доукрасен със няколко странички:
"Как да си нарисуваш лицето на Анакин"
2 странички лабиринт и други съвсем детски загадки
Гласовете на героите: Гривас, част 1 - интервю с актьора който озвучава в БГ дублажа по Картуун Нетуърк... който се е отдал на всякакви лирически отклонения...
страничка с детски рисунки
и талонче с въпроси за томбола с 2 възможни награди

Не съм прегледал самия комикс как е преведен, така че нямам коментар... Тъй или иначе аз си имам американското издание на хартия... Щеше да е по-добре ако бяха запазили оригиналната корица на Дейв Филони, но все пак тази ще се забелязва далеч по-лесно от децата.

На гърба на списанието има реклама на втория брой, няма дата, но вероятно ще е месечно, тъй че ще се оглеждаме за него през март. Неговата корица също е сменена, няма да е артът на Dark Horse ами са отново композирани герои от 3D сериалчето.

За оправдание да е отново 5 лева, към него ще има някаква дребна пластмасова джаджа, изстрелваща 3 дискчета, със стикери на клонинги по тях. Не ме грабва хич, особено в сравнение с шапката... Но не съм и изненадан, като знам какви играчки пускат обикновено по детските списания...

За следващия брой може да следите тук: http://www.artline-comics.net/index.php/m/om/starwars

No comments: