Saturday, July 07, 2007

Games #6

Събота. Сега или никога!
Има няколко неща, които от доста време насам се каня да пост-на и най-скорошното е от миналата неделя. Срамота, нали? (така че днес се очаква една мощна серия от 4-5 поста в блогчето ми :)) Просто през седмицата преди работа нямам време на спокойствие да си пиша на дълго и на широко, а след работа като се прибера не ми се виси отново на РСто - нали все пак цял ден съм бил пред екраните в телевизията... Да не говорим, че след работа от време на време оставам да поджиткам някоя игрица - там РСтата са къде-къде по-добри от моето си вкъщи. Миналата седмица врътнах Star Wars: Republic Commando. Eй, че яка играаа! Ама кратичка ми се видя - три вечери як екшън (докато дежурния ефирен оператор не реши да затвори телевизията и каже "Човеко, айде да си ходим вече") и тя взе, та свърши... Искам още!
И понеже от миналата година не съм писал нищо в рубриката за игри (ето на, а от колко време се каня да представя ECCO!) - сега ще си споделя впечатленията!

Брутална атмосфера - Clone Wars през погледа на елитните командоси от Delta Squad. Един тим, който работи като добре смазана машина. Просот не можеш да тръгнеш сам напред и да мелиш всичко наред, трябва си стратегия и тактика. "Ти, покривай ми гърба със снайпера!", "Ти, зад оня контейнер, мятай гранати по сганта"... Див кеф е да гледаш как в третата кампания разярените уукита се разправят с гадовете. Анимациите са готини, особено когато те повалят на земята и някой от екипа ти дойде да ти окаже медицинска помощ - движението на камерата е точно такова сякаш наистина си повален на земята, и после когато се изправяш буквално усещаш как твоя човек се подпира и надига докато се изправи. Гледната точка отвътре на шлема е върха - особено в близък бой, когато смазочните течности на дроида, който току що собственоръчно си направил на парчета опръскат визьора ти! А хуморът добавя нужната искрица индивидуалност на хората ти и разведрява играта със свежи лафове. Примерно, тебе току що гадовете са те уцелили брутално и си повален на земята, в шлема си чуваш "Delta Leader is down! DELTA LEADER IS DOWN.... ummm, can I be in charge now?". Или пък тъкмо сте се разправили с някоя малка армия, и си се поизпотил докато се разправиш с всички недоброжелателни вражески единици и чуваш (не помня репликите 1:1, но ще предам смисъла) - "Да му се не види! Всичко отиде по дяволите!", какво толкова лошо се е случило, да му се не види? през главата ти вече минават притеснения дали втора подобна армийка, която е изскочила зад гърба ти докато си се разправял с първата... "Какво има, войнико?"... "Сър... изгубих си бройката на убийствата"

Е, сега минах на MAFIA - верно, че е от преди... колко? 3-4 години? Ама като не съм я играл за мен пак е нова. Готина игра, има атмосфера и кинематографичност в нея. А саундтракът радва особено много.
Амбицията ми е до края на лятото да врътна още няколко Monkey Island и Zelda игрички :)

No comments: