Friday, November 21, 2008

Живот като на кино...

Живот като на кино!
Много кофти обаче, когато филмът е пародия и ти си главния герой в него.

Пре все, че всички сметки винаги се плащат редовно, без каквото и да било предупреждение или нещо от сорта, спряха тока за 4 път в рамките на 12 часа (и това естествено ми прецаква компютъра яко, после половин час hash check на тоновете торенти и още разни мизерии, за не говорим че ми се прее**ват настройките на DVD/VHS-recorder-а и трябва да се нагласят на ново часовете и каналите на всичките 3 сериала, които си rip-вам - ще ви кажа само че е мудна и пипкава работа и е адски влудяващо да я вършиш за ЧЕТВЪРТИ път през същия ден), не мога да си стопля яденето, не мога да си пусна душ...

Е, хващам една от паузите, в която ток има и влизам в банята, вече доволно закъснял за работа и всичко останало. Разбира се, трябваше първо да се насапунисам хубаво от горе до долу и чак тогава да спрат и водата. Отварям вратата, викам брат ми, намира той от някъде едно канче и ми помага да се изплакна криво-ляво с оскъдното количество студена вода от кофата в ъгъла. Хремав съм от около седмица, предполагам, че ще продължавам да си бъда хремав още поне толкова.

Когато излязох, о, чудо, слава Тебе Господи, ток все още имаше, та успях да пусна климатика и да използвам сешоара. А сега, ще кликна Publish Post, че всеки момент чудото може да приключи и всичко ще угасне отново.

Ако трябва да цитирам един познат, "It's supposed to be Europen country!"

No comments: